Üye Girişi  /  zekirdek.com'a Üye Ol    
Zekirdek.com - Güzel olacak... Güzel...
Eski 10-10-2008, 23:00   #1
tuğçemmm
 

Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 25
Mesajlar: 42
sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

arkiler ya ben bu yıl öss e gircem ama mat dan hiç bişey bilmiyorum koskoca 0 yani ... öyle bi kitap olsun ki matematikten öss de en az 20 net yapabileyim .. anlatımı çok iyi olmalı .. sanki derste öğretmen çıkmış tahtaya her şeyi en ince ayrıntısıyla anlatıyo olsun ... varmı böyle bildiğğiniz bi kitap?
tuğçemmm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-10-2008, 23:01   #2
orhan BenceGay
 
orhan BenceGay üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Oct 2008
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 675
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Böyle bir kitap biliyorsan banada haber ver :)
orhan BenceGay isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-10-2008, 23:03   #3
atonal18
 
atonal18 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Aug 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,356
Blog Başlıkları: 2
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

soru bankası olarak fem yayınları ılk adım matemetık al konu anlatımı varmı bılmıyorum ama o kıtap çok guzel
atonal18 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-10-2008, 23:07   #4
tuğçemmm
 

Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 25
Mesajlar: 42
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Alıntı:
atonal18 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
soru bankası olarak fem yayınları ılk adım matemetık al konu anlatımı varmı bılmıyorum ama o kıtap çok guzel
aldım bunu listeme .. başka bildğin güzel kaynak varsa söyleyebilrisin .. ayrıca sağol
tuğçemmm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 17:24   #5
rümü45
 

Üyelik Tarihi: Jun 2008
Şehir: Tekirdağ
Mesajlar: 399
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Alıntı:
orhan BenceGay tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Böyle bir kitap biliyorsan banada haber ver :)
hakkaten yaa bana da haber verin:Dbana da lazım öle bişey

ama sanmam yoktur!!
rümü45 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 17:43   #6
answer
 
answer üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jan 2007
Yaş: 23
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,680
Blog Başlıkları: 4
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

konu anlatımlı bilmiyorum ama soru bankası var fem in ilk adım mat sorular fln kolay insan gaza geliyo o gazla devam edersen 20 net yaparsın yani ilk onu çözcen sonra bi basamak zor başka bi kaynak daa zoru fln fln derkn öle çözebilcen
answer isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 17:45   #7
yaşlı gözler
 
yaşlı gözler üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 23
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 922
Blog Başlıkları: 10
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

bende istiyom bööle bi kitap :)
yaşlı gözler isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 20:29   #8
mutsuz palyaco
 
mutsuz palyaco üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 4,873
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Ben lise 2 de 'aydın yayınları'ndan çalışırdım..Çok güzel anlatılıyodu her şey..Ama şimdi nasıl bilmem.. :Pp
mutsuz palyaco isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 20:38   #9
gül_suyu
 
gül_suyu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 22
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 227
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

fem 'in konu anlatımlı dergileri var onlarda iyi ayrıca fem yayınlarının konu anlatımlı ve örnek çözümlü kitabı var.
gül_suyu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 20:50   #10
...kUaRiShİkO...
 
...kUaRiShİkO... üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jun 2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 5,154
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

kitabı napçan git cd takımı al aç aç izle eksiklerini tamamla bu iş kitapla olmaz olmuyorrr :) gel sen benim sözümü dinle :)
...kUaRiShİkO... isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:03   #11
tuğçemmm
 

Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 25
Mesajlar: 42
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Alıntı:
...kUaRiShİkO... tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
kitabı napçan git cd takımı al aç aç izle eksiklerini tamamla bu iş kitapla olmaz olmuyorrr :) gel sen benim sözümü dinle :)
varsa gönder de dinliyim bende =)
tuğçemmm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:07   #12
yalıncı
 

Üyelik Tarihi: Aug 2006
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 1,756
Blog Başlıkları: 9
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Ekolhoca'dan ders dinle, daha verimli olur. Sonra FEM in ilk adım soru bankasını al, çöz. Pekişir emin ol.
yalıncı isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:09   #13
rock_ım_rock
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 23
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 113
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

tümay yayınları tek geçerim fem güvender zor bak beni dinle bi tümay al sen görüceksin bize hocamızda tavsiye etmişti sallama değil yani
ekol hocada çok iyidir
rock_ım_rock isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:12   #15
chakal535
 

Üyelik Tarihi: May 2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 17
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Bunlardan önce birde matematik çalışmayı öğrenmelisin.
Şunu ezberleyeyim bitsin gitsin deme :) Sevmeye bak :)
chakal535 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:15   #16
yeter_bee
 

Üyelik Tarihi: Jun 2008
Şehir: Adana
Mesajlar: 191
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

ben esen yayınlarına çalışmıştım lise2 de ama birey yayınları süpperr çözümlü örnekler var kolaydan zora doğru götürüyor seni ;)
yeter_bee isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:19   #17
salçasosu
 

Üyelik Tarihi: Aug 2008
Yaş: 26
Mesajlar: 557
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

çok kötü ya senin için baya kötü olacak moralini bozmayım ama
matamatik öyle hemen olacak iş değil ders verebilim :p
şaka bir yana güvenderin yayınları var temel eğitim diye rasyonal sayılardan başlıyor.
salçasosu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:19   #18
silgi tozu
 
silgi tozu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 11
Şehir: Bursa
Mesajlar: 268
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Karekök sıfırdan başlamak için gayet uygun ;)
silgi tozu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:20   #19
tuğçemmm
 

Üyelik Tarihi: Oct 2008
Yaş: 25
Mesajlar: 42
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

tuğçemmm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-10-2008, 21:22   #20
SU-KIZI
 
SU-KIZI üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2007
Şehir: Aydın
Mesajlar: 2,843
Blog Başlıkları: 4
Cvp: sıfırdan matematiğe başlayanlara ...

Alıntı:
tuğçemmm tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
arkiler ya ben bu yıl öss e gircem ama mat dan hiç bişey bilmiyorum koskoca 0 yani ... öyle bi kitap olsun ki matematikten öss de en az 20 net yapabileyim .. anlatımı çok iyi olmalı .. sanki derste öğretmen çıkmış tahtaya her şeyi en ince ayrıntısıyla anlatıyo olsun ... varmı böyle bildiğğiniz bi kitap?
matı kendin çalışarak anlayamazsın canım illaki birinin anlatması şart cd alman daha iyi olur bence de ıstersen gel ben anlatym:::::
SU-KIZI isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Cevap Yaz

Bu konuyu paylaş!

Etiketler
baslayanlara, matematige, sifirdan

Konu Araçları
Mod Seç


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Üniversiteye Yeni Başlayanlara Tavsiyeler ... Mücahit_ Lay Lay Lom 23 30-01-2009 05:54
Sıfırdan Bir Hayat mı Yaratacağız, Yoksa Bir Hayattan Sıfır mı? cemk Lay Lay Lom 3 29-08-2008 21:41
Liseye başlayanlara de hadi yardım edelim candy_FB Liseliler 96 04-08-2008 19:49

Saat 17:55.

    Bizi Twitter'dan Takip Et!

x
Zekirdek.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd

Search Engine Optimization by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218