Üye Girişi  /  zekirdek.com'a Üye Ol    
Zekirdek.com - Güzel olacak... Güzel...
Eski 01-12-2008, 00:28   #1
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
türküüüü sevennnnnnnn???

arkadaşlarr bana çok acil çiftçi kardeşler die bi grup varmışş sanıırm onların bi kaç türküsü lazımm olan varmıııı nolurr çok acill yardımcı olursanız çok sevinirimmm:(
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:29   #2
yildiz2121
 
yildiz2121 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 29
Şehir: Yurt Dışı
Mesajlar: 2,319
Blog Başlıkları: 5
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

bu ne yaa:)ilk defa duydumm..
yildiz2121 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:31   #3
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
yildiz2121 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu ne yaa:)ilk defa duydumm..
bende amaaa şuan çok acil lazımm:(
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:31   #4
yildiz2121
 
yildiz2121 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 29
Şehir: Yurt Dışı
Mesajlar: 2,319
Blog Başlıkları: 5
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

nie lazım..kriz mi tuttu:)
yildiz2121 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:35   #5
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
yildiz2121 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
nie lazım..kriz mi tuttu:)
heheheh eevet yaaa acil dinlemem lazımmmm yoksaaa baygınlık geçiriorumm eheheh
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:35   #6
y0shiro
 

Üyelik Tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 32
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

konuya bak, başlığa bak, içeriğe bak,..

demli bi çay iyi gider şimdi..


(:(:(:(:
y0shiro isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:37   #7
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
y0shiro tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
konuya bak, başlığa bak, içeriğe bak,..

demli bi çay iyi gider şimdi..


(:(:(:(:
yaa cnm ancak böle bi başlıkla dikkat çekebilirdm bide türkü sevende bu grup vardırr yaa acil oldugu için sordm zatenn:(:(
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:37   #8
belamıyımne
 
belamıyımne üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Şehir: Muğla
Mesajlar: 3,679
Blog Başlıkları: 6
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

bu gece senin saçmalama gecen

haydi bakalım
belamıyımne isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:38   #9
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
belamıyımne tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu gece senin saçmalama gecen

haydi bakalım
ayyyyyyyyyyyyyyyyyy saçmaysa yazmayınn yaaa allah allah zorla yazın diyen yokk yaaa:@
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:39   #10
zelcuk
 
zelcuk üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 1,780
Blog Başlıkları: 11
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

obaaaaaaaaaaaaaaaaaa haydi yandaaaaaaaaaaan :D:D
zelcuk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:40   #11
yildiz2121
 
yildiz2121 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 29
Şehir: Yurt Dışı
Mesajlar: 2,319
Blog Başlıkları: 5
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

daha önce dinledin mi?nasıl bişey..
yildiz2121 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:45   #12
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
yildiz2121 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
daha önce dinledin mi?nasıl bişey..
ya kuzum şimdi bi siteden baktm eh işte benm için deil zaten yaaa başkası için önemliii ve benm o kişi için yapmam gerekioo amann devlet meselsei gibi oldu haaa:)
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:49   #13
yildiz2121
 
yildiz2121 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 29
Şehir: Yurt Dışı
Mesajlar: 2,319
Blog Başlıkları: 5
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
pirsu tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
ya kuzum şimdi bi siteden baktm eh işte benm için deil zaten yaaa başkası için önemliii ve benm o kişi için yapmam gerekioo amann devlet meselsei gibi oldu haaa:)
kim bu?aradığına göre mühim biri..

burdan aşkıma sesleniyorum duymaz ama bana bu türkücüleri bullll...
yildiz2121 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 00:59   #14
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
yildiz2121 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
kim bu?aradığına göre mühim biri..

burdan aşkıma sesleniyorum duymaz ama bana bu türkücüleri bullll...
ya kuzum benm sevgilm asker hakkaride ve benden bu grubu istedi dogum günü haftaya ve ben ona mp4 alıp yüklip yollicam en çok bu gurbu istedi o yzüden önemlii :(
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 01:01   #15
yildiz2121
 
yildiz2121 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Apr 2008
Yaş: 29
Şehir: Yurt Dışı
Mesajlar: 2,319
Blog Başlıkları: 5
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

he he he..tamam....
yildiz2121 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 01:02   #16
pirsu
 
pirsu üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Mar 2008
Yaş: 24
Şehir: Ankara
Mesajlar: 479
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

Alıntı:
yildiz2121 tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
he he he..tamam....
sence önemsizmiii:(
pirsu isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-12-2008, 01:06   #17
>cücük<
 

Üyelik Tarihi: Aug 2008
Mesajlar: 360
Cvp: türküüüü sevennnnnnnn???

bende şarkı programı var da intten yükleyemedinmi ki?
>cücük< isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla

x
Zekirdek.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd

Search Engine Optimization by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218