Üye Girişi  /  zekirdek.com'a Üye Ol    
Zekirdek.com - Güzel olacak... Güzel...
Eski 30-10-2009, 00:28   #1
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

t-shirt'e isim veya resim bastırmak istiyorum bu işi yapan bir site kişi kuruluş bilen var mı ? web adresi telefon no falan lazım ?[

güvenilir olsun kazuk yemeyelum ://
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:30   #2
..PiLLi BeBeK..
 
..PiLLi BeBeK.. üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Nov 2006
Yaş: 23
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5,960
Blog Başlıkları: 1
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]



Bazı fotoğrafçılar yapıyor..


..PiLLi BeBeK.. isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:33   #3
derya_bjk
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Turnuvaları kazanan: 102

Üyelik Tarihi: Jul 2007
Yaş: 28
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2,789
Blog Başlıkları: 1
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

metallica , çArşı , che resimleri basılı tişörtçüler yok mu? oralar mutlaka yapar..
her eyrde var en azından Ankarada =)
derya_bjk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:38   #4
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
derya_bjk tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
metallica , çArşı , che resimleri basılı tişörtçüler yok mu? oralar mutlaka yapar..
her eyrde var en azından Ankarada =)
meşkuliyetinizden zaman ayırıp konuma yorum yazdığınız için eyallah ://

ankarada varda bize ne faydası var ben sana tarif edim bastır yolla he ? ne dersin hoş olmaz mı


:D
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:40   #5
derya_bjk
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Turnuvaları kazanan: 102

Üyelik Tarihi: Jul 2007
Yaş: 28
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2,789
Blog Başlıkları: 1
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
artvinli_muhammet tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
meşkuliyetinizden zaman ayırıp konuma yorum yazdığınız için eyallah ://

ankarada varda bize ne faydası var ben sana tarif edim bastır yolla he ? ne dersin hoş olmaz mı


:D
valla bende dicektim zaten sen ne resim istiyon söyle ben yollim sana diye :D ama biraz işi yokuşa sürdüm naz falan filan yani :D
derya_bjk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:42   #6
sinanfm
İl Temsilcisi
 
sinanfm üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: May 2006
Yaş: 23
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5,136
Blog Başlıkları: 8
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

arkadaşım 15 liraya bastırmıştı daha fazla verme :D
sinanfm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:43   #7
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
derya_bjk tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
valla bende dicektim zaten sen ne resim istiyon söyle ben yollim sana diye :D ama biraz işi yokuşa sürdüm naz falan filan yani :D
he öyle öyle yaz kızım

tam karar vermedum ama :/

egzotik egzantirik bişiler olcek ama t-sihirt in kaliteli olmaıs lazım pazardan atlet alıp basmıcakalar :)
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:45   #8
ultrAslan_özlem
 
ultrAslan_özlem üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 10,275
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

balıkesirde fotoğrafçı yok mu?

orada yapıyorlar
ultrAslan_özlem isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:47   #9
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
sinanfm tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
arkadaşım 15 liraya bastırmıştı daha fazla verme :D
derya_bjk özelden mesaj attı sana 30' olur diye vay vayy az kaldıydı :))
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:47   #10
SoRuNnAz
 
SoRuNnAz üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: May 2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,664
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

SoRuNnAz isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:48   #11
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
ultrAslan_özlem tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
balıkesirde fotoğrafçı yok mu?

orada yapıyorlar
fotoğrafçı var onlar yapıyolarmı ilk kez duydum valla yarın bi sorem ben ama hiç duymadım biraz iyi bişey olsun atlete basma değil :/
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:48   #12
sinanfm
İl Temsilcisi
 
sinanfm üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: May 2006
Yaş: 23
Şehir: İzmir
Mesajlar: 5,136
Blog Başlıkları: 8
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
artvinli_muhammet tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
derya_bjk özelden mesaj attı sana 30' olur diye vay vayy az kaldıydı :))
üff kazık yiyomuşun az kalsın :D
sinanfm isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:49   #13
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
SoRuNnAz tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
vayy saolasın işime yarar bu site ://
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:50   #14
derya_bjk
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Turnuvaları kazanan: 102

Üyelik Tarihi: Jul 2007
Yaş: 28
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2,789
Blog Başlıkları: 1
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
artvinli_muhammet tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
derya_bjk özelden mesaj attı sana 30' olur diye vay vayy az kaldıydı :))
bu iftiradan sonra bana 50 versen yine uğraşmam :D ayrıca msn'den söverim :D
bu arada 15 değil 20 lira Ankarada :D
derya_bjk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:50   #15
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
sinanfm tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
üff kazık yiyomuşun az kalsın :D
aynen saolasın kurtardın ://

heral daha okumadı okusa püskürürdü :/
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:51   #16
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
derya_bjk tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu iftiradan sonra bana 50 versen yine uğraşmam :D ayrıca msn'den söverim :D
bu arada 15 değil 20 lira Ankarada :D
sövemezki sövemezki :))
bi yanlışlık oldu 2 yerine 3 e basmışım kusura bakma ikiside yanyanaya ondan yani ://
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:51   #17
derya_bjk
 
derya_bjk üyesinin avatarı
 
Turnuvaları kazanan: 102

Üyelik Tarihi: Jul 2007
Yaş: 28
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2,789
Blog Başlıkları: 1
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

ya belki taraftar storeler bile yaparlar :D
forma arkasına futbolcu ismi numara falan yazıyorlar mesela :D:D:D
derya_bjk isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:53   #18
artvinli_muhammet
 
artvinli_muhammet üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jul 2008
Yaş: 25
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,195
Blog Başlıkları: 4
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

sorunnaz'ın verdiği site işimi görürür tşekkürler ...
artvinli_muhammet isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 00:56   #19
ultrAslan_özlem
 
ultrAslan_özlem üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 10,275
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

Alıntı:
artvinli_muhammet tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
fotoğrafçı var onlar yapıyolarmı ilk kez duydum valla yarın bi sorem ben ama hiç duymadım biraz iyi bişey olsun atlete basma değil :/
bizim burda yapıyorlar..istediğin resmi saate,yap-boz'a hatta kupa bardağına bile koydurabilirsin..
ultrAslan_özlem isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-10-2009, 15:32   #20
cCcmR 1903
 
cCcmR 1903 üyesinin avatarı
 

Üyelik Tarihi: May 2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 4,488
Cvp: t-shirt'e isim-resim bastırma [ yardım ]

iyi seç yaptıracağın yeri arkadaş bi kere yaptırmıştı 1 kere bile giymemişti çok dandik yapmış adamlar :))
cCcmR 1903 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı Yaparak Cevapla
Cevap Yaz

Bu konuyu paylaş!

Konu Araçları
Mod Seç


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Arkadaşlar yardım..İsim Arıyorum... EylemNur Lay Lay Lom 77 27-01-2010 04:58
C.Ronaldo Videosuna isim yardım!!! MUSTİNHO Lay Lay Lom 3 14-01-2009 21:19
Balığıma isim arıyorum ! Yardım edermisiniz ? Fairy_taLe Evcil Hayvanlar 15 04-09-2008 14:27
yardım lutfen resim programı gsburcu Teknik Destek Odası 3 22-03-2008 15:34

Saat 09:33.

    Bizi Twitter'dan Takip Et!

x
Zekirdek.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd

Search Engine Optimization by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218