PDA

Tüm Versiyonu Göster : anestezi okuyanlar veya bilgisi olanlar...


feyz-al
08-07-2007, 16:59
ben anestezi bölümünü seçmeyi düşünüyorum bi kaç sorum olacak..

1-anestezi (2 yıllık) okuduktan sonra DGS ile hangi bölümlere geçilebiliyor ben anestezi uzmanlığı olarak biliyorum..
2-anestezi teknisyeni olduktan sonramı uzman olunuyor
3-anestezi uzmanı olabilmek için anestezi teknikerliğini yoksa sadece anestezi bölümünümü seçmek gerekiyor....

teşekkür ederim...

cemal_efe_
08-07-2007, 17:28
ben anestezi bölümünü seçmeyi düşünüyorum bi kaç sorum olacak..

1-anestezi (2 yıllık) okuduktan sonra DGS ile hangi bölümlere geçilebiliyor ben anestezi uzmanlığı olarak biliyorum..
2-anestezi teknisyeni olduktan sonramı uzman olunuyor
3-anestezi uzmanı olabilmek için anestezi teknikerliğini yoksa sadece anestezi bölümünümü seçmek gerekiyor....

teşekkür ederim...
Eğer düz lise isen bu bölüme geçmen çok zor..Ama Sağlık meslek ise gelebilir...

nur_ays
08-07-2007, 17:30
ben anestezi bölümünü seçmeyi düşünüyorum bi kaç sorum olacak..

1-anestezi (2 yıllık) okuduktan sonra DGS ile hangi bölümlere geçilebiliyor ben anestezi uzmanlığı olarak biliyorum..
2-anestezi teknisyeni olduktan sonramı uzman olunuyor
3-anestezi uzmanı olabilmek için anestezi teknikerliğini yoksa sadece anestezi bölümünümü seçmek gerekiyor....

teşekkür ederim...
bende baya araştırdım ve hemşireliğe geçiliyor...sonra anestezi uzmanına geçiliyo bende düz lise mezunuyum bende bu bölümü yazıcam tanışmak isterim senle?????

cemal_efe_
08-07-2007, 17:36
Düz liseden bu bölümü yazdınız diyelim ama gelmesi çok zor arkadaşlar...
Ben biliyorum arkadaslarla yazdık yüksek puanlı olan dahi vardı.Gecen sene bilirsiniz 3 defa tercih yaptık.Adamlar almadı.Boş kaldı ama almadılar...
Çok zor ama inşallah girersiniz...
Bir önerim tercih kılavuzunda 2 yıllıklar için ör:67 yazar bazen de 210.000 yazar düz lise 2 haneli puanlara değil 3 haneli puanlara tercih yaparsa gelme şansı daha yüksek.
Ama iki haneli yaparsanız asla gelmez..
Az sonra size bazı Anestezi yerlerinin bu gibi puanlarını yazarım...

cemal_efe_
08-07-2007, 17:42
Ankara Üniversitesi
Anestezi SAY-1 82,941
Erzurum Üniversitesi
Anestezi SAY-1 50.000
Mesela bunların hepsi meslek lisesi alır...
O puanlar da meslek lisesi öğrencisinin okul puanıdır...
Ânestezi SAY_1 200.000 bu yokl hiç bi üniversitede..
Yani almıyor düz lise.Ne yaparsanız yapın çok zor...
Eğer sağlık meslek lisesi iseniz şimdiden hayırlı olsun derim...

nur_ays
08-07-2007, 17:45
Ankara Üniversitesi
Anestezi SAY-1 82,941
Erzurum Üniversitesi
Anestezi SAY-1 50.000
Mesela bunların hepsi meslek lisesi alır...
O puanlar da meslek lisesi öğrencisinin okul puanıdır...
Ânestezi SAY_1 200.000 bu yokl hiç bi üniversitede..
Yani almıyor düz lise.Ne yaparsanız yapın çok zor...
Eğer sağlık meslek lisesi iseniz şimdiden hayırlı olsun derim...
tşkler bilgi verdiğin iyi oldu!...

cemal_efe_
08-07-2007, 17:49
tşkler bilgi verdiğin iyi oldu!...
Önemli değil arkadaşlar...
Bir de şu var dikkat edin..
2 yıllık tercihler 0.3'lü AOBP ye göre seçim yapılır...
0.8'li AÖBP'ye göre yapılmaz...
Buna da dikkat edin...
Eğer dersaneye de gitmediyseniz tercih zamanı yer yer tercih standları açılır her ilçe de onlara gidip bilgi almanız sizin için çok faydalı olur...
Allah dilediğinizi versin inşallah...

nur_ays
08-07-2007, 17:51
Önemli değil arkadaşlar...
Bir de şu var dikkat edin..
2 yıllık tercihler 0.3'lü AOBP ye göre seçim yapılır...
0.8'li AÖBP'ye göre yapılmaz...
Buna da dikkat edin...
Eğer dersaneye de gitmediyseniz tercih zamanı yer yer tercih standları açılır her ilçe de onlara gidip bilgi almanız sizin için çok faydalı olur...
Allah dilediğinizi versin inşallah...
aminnn çok sagoll:)))

DUYGU1540
23-05-2008, 18:56
ben bilgisayar lisesinden mezunum üniversitede bu bölümün 2 yıllıgını tercih etmek istiyorum kac puan cekmem gerek yerlesme ihtimalim ne bana bilgi weririseniz sewinirim

cerebellum_85
07-06-2008, 15:20
ben anestezi teknikeriyim
bu bölüme girmen için önce dört yıllık sağlık meslek lisesinin anestezi bölümünü okuman gerekiyor onun dışında alım olmaz sınavlaalım yok sadece dikey geçiş yok ikincisi anestezi uzmanı olman için önce 6 yıl tıp fakültesi okuyup sonra TUS a girip anestezi bölümünü kazanman gerekiyor 4 yıl anestezi üzerine eğitim araştırma hastanesi yada tıp fakültesi hastanelerinden birinde ihtisas yapıp tezini hazırlayıp sunduktan sonra eğer sınavı geçersen anestezi uzmanı oluyorsun onun haricinde anestezi uzmanı falan olamazsın

djharunank
09-06-2008, 23:23
slm arkadaşlar ben anestezi okuyorum anesteziye dısatdan girmeniz çok zor hatta imkansız sonra uzman olmak için tıp okumak lazım 2 yıllık okursan tekniker olursun en fazla dgs ilede gecilebilen kısıtlı yerler var ama çok güzel bi mesleek

d3Li_KıJ
16-06-2008, 19:37
arkadaşlar bazı üniversitelerin meslek lisesi haricinde düz lise mezunlarını aldığı anestezi bölümleri var bende tercihlerime yazıcam araştırdım ve böyle yerler var bence araştırın.

d3Li_KıJ
16-06-2008, 19:39
slm arkadaşlar ben anestezi okuyorum anesteziye dısatdan girmeniz çok zor hatta imkansız sonra uzman olmak için tıp okumak lazım 2 yıllık okursan tekniker olursun en fazla dgs ilede gecilebilen kısıtlı yerler var ama çok güzel bi mesleek


ya ben bişey sorcam anestezi mi daha iyi bi bölüm hemşirelik mi? yani bi bilgin varmı?

blackrose41
25-06-2008, 01:36
yaa yazıklarınıza göz attımda galiba süper lise mezunları fln anestezi bölümüne gidemio benim orta ögretim basarı puanım 74 süper lise mezunuyum anestezi bölümünü , radyoloji ve tıbbı lob tercih etmek istedim cunkü 2 yıllık başka bi meslek bulamadım kendime.. tercih yapsam bile gitmem imkansız öyle mi??

blackrose41
29-06-2008, 03:51
tercihler yapılana kadarr birileri cvp verebilirsee sevincemm..

kkaarryyaa
02-07-2008, 18:00
BE SUAN SAGLIK meslek okuyorum we hemsırelık bolumuu ama universitede
anestezi bolumunee gecmek ıstıyorumm sızde zor olur mu weya ek puan gelırmıı okuldaan bılgılendırırsenız sevınırımm

anektot_
07-07-2008, 18:18
arkadaşlar ben shmyo da okuyorum bölüm anastezi değil ama onunla eşdeğer bi bölümde okuyorum yani radyoloji. bende düz liseyim we bu sağlık proğramlarına girmek ewet biraz zor ama imkansız değil ben geçen yıl ekyerleştirmede kazandım.sorunuz olursa yardımcı olurum...

anektot_
07-07-2008, 18:20
mustafa_kaya_hotmal.com msn adresim sorunuz olursa yardımcı olurum...zekirdekler...

_melek_
07-07-2008, 18:32
Arkadaş msn adresini sil yoksa banlanırsın.
Özel mesaj yoluyla iletişim bilgilerini ver.
--
Benim lisede son senem.Hemşirelik yada eczacılık istiyorum.
Dershaneye başlamayı düşünüyorum.
Benim alan söz.
say. destek almam lazım.
Devlet olmazsada özelde kesin bu iki bölümden biri olacak.
Hemşirelik okuyan varsa,bölüm dersleri hakkında bilgi verebilir mi?
Maltepe üni.den ders içeriklerine baktım ama bölümün okuyandan bilgi almak daha başka.

eLa aktaş
06-06-2009, 21:02
ya ben liseye gecicem sbsden aldıqım lıse ıcın puan 370. anestezi bölümünü istıyorum yazılarınızı bıraz okudum.ilk olarak sağlık meslek lısesınde hemşirelık bölümünü istıorum daha sonra üniversitede anastezimi yazacaqım.Lise olarak zeynep kamil'i isdıorum ltfen yardımcı olun.şimdden tesekkurler.

veron
10-06-2009, 21:51
kalp nakli işte

burdatamyirmiharfvar
10-06-2009, 21:54
Sağlık Meslekten olbiliyorsun.
Anestezi uzamnı olabilirsin

hayalet_57
28-11-2009, 21:57
bu sene ki öss ye tekrar giricem düz lise mezunu bu bölüme tercih yapınca puan kesiliyor mu kesilmiyor mu hala anlamadım ben bu yeni sistemi?

hayalet_57
28-11-2009, 22:14
yine cevapsız bir soru ve yine ben